niedziela, 16 grudnia 2012

2. Niedziela / Żytnie Pancakes


Żytnie pancakes z jabłkiem ( w środku ) podane z bananem i gratką waniliową.

Troszkę sie przypiekły ale pyszne wyszły! Bardzo sycące i puchate <3 Przyznam się, że było to moje 2 podejście w życiu do pancakes, a pierwszy raz zrobiłam dla kuzynki, nie dla siebie. Dziś zamawiam amerykańskie słodycze z TEJ stronki. Myślę także nad nawiązaniem współpracy, widziałam że kilka osób dostało bardzo fajne paczki z ciekawą zawartością :) Nie mogę się doczekać kiedy przyjdą! Dziś odpoczynek. Do szkoły nic nie mam na szczęście. Ciasteczka korzenne niestety poniosły klęske. Można na nich złamać szczękę, dlatego podejmuje tym razem próbę upieczeniakorzennych muffinek których możecie wkrótce oczekiwać na bake me muffin :)
Miłego dnia!


9 komentarzy:

  1. a tam przypiekly, nie przypiekly, wygladaja przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladaja cudownie i smakuja pewnie jeszcze lepiej<3 z jakich proporcji robilas?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 70g mąki, jajko, troche mleka, proszek do pieczenia i soda na oko do tego 100g twarogu i cukier waniliowy :) no i do tego małe jabłko pokrojone w kostke :)

      Usuń
  3. pysznie wyglądają te placuszki! z bananem uwielbiam :)
    aa co dobrego dokładnie zamawiasz?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiam krem z pianek marshmallow, taką czekolade do żucia, czekoladki wypełnione masłem orzechowym, batona o smaku drożdżówki z cynamonem i milky way magic stars :D

      Usuń
  4. kto nie lubi pysznych i zdrowych placuszków -pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha:) Ja mam ostatnio fioła na punkcie pancaksów i naleśników:)
    Dodana do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń

Miło jak zostawisz komentarz :)