piątek, 14 grudnia 2012

Początek

Nazywam się Kasia i mam 16 lat. Być może kojarzycie mnie z blogu o pieczeniu bake me muffinPostanowiłam założyć bloga poświęconemu tylko śniadaniom. Ostatnio zaczęłam poświęcać mu znacznie więcej uwagi. Przez moje problemy z odżywianiem które po części wciąż są częścią mojego życia bardzo zaniedbywałam śniadanie. A przecież to najważniejszy posiłek dnia! Od niedawna zaczęłam go celebrować. Specjalnie wstawałam wcześniej, poszukiwałam przepisów które stawały sie inspiracją do powstania czegoś nowego. Chciałabym tutaj publikować fotorelacje moich śniadań i prowadzić pewnego rodzaju "pamiętnik". Mam nadzieję, że także kiedyś śniadania tu opublikowane będą pałaszowane przez innych :)

Kilka faktów o mnie :
1. Jestem gimnazjalistką która nie wyobraża sobie życia bez gotowania 
2. Chorowałam/choruję na zaburzenia odżywiania 
3. Jestem posiadaczką tłustego kota który z chęcią próbuję wszystkiego co upieke/ugotuje
4. Na kredensie nie może zabraknąć nutelli, masła orzechowego i masy krówkowej 
5. Mam bzika na punkcie zdrowego odżywiania

Do zobaczenia jutro :)
Zapraszam do obserwatorów.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło jak zostawisz komentarz :)